söndag, augusti 07, 2011

14:22

Personligt:
Namn: Jessica Olsson
Piercingar: Öronen, naveln, tungan, underläppen
Tatueringar: Inga
Längd: 1.69
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Ja



















Dricker du alkohol
: Inte så ofta :)
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du
: Det är olika
Vilken parfym använder du
Orkar inte gå och kolla vad den heter :(
Vad är du rädd för: Att jag ska bli ensam, mörker, kryp :o haha
Gillar du att tvätta: Ne, brukar inte göra det heller så
Gillar du Berg-och-Dalbana: Japp!

Den här dagen, fyfan va rolig..



Senaste:

Film du hyrde
: Någon jag och min syster hyrde
Film du köpte: Köper aldrig filmer
Låten du lyssnade på: Vet inte vad den heter
Personen som ringde dig: Sally
Tv program du tittade på: Någon tv-serie
Personen du tänkte på: Jerry

Personen du fick mail av
: Någon sida
Personen du fick brev av: Har inte varit hemma så vet inte, men gymnasiet vad jag vet.
Personen du fick sms av: Sally
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Länge sen

Annat:
Vad har du gjort idag
: Sovit, fixat mig, ätit, suttit här
Var det kul: Nja
Hur tidigt stiger du upp: Beror helt på!
Gillar du att slåss: Haha njae
Vad ska du göra idag: ingen aning
Är du seriös: Beror på i vilket läge, när det väl gäller kan jag vara riktigt seriös.
Vad är du allergisk mot: Nyttiga saker kan man nästan tro. Haha annars inget :)

Just nu:
Var har du ont: I huvudet :(
Var är du just nu: Hos min bror
Sms:ar du just nu: Ja
Har du ätit nyligen: Ja det har jag

Antal.. 

Gånger du varit kär:
2-3
Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: Inget hoppas jag!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning, haha
Ärr du har på kroppen: Några stycken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar