söndag, augusti 07, 2011

fråga på!

Jag tänkte göra en lite rolig sak här på bloggen!
Ni får ställa frågor om mig som mina kompisar kommer svara på.
T.ex. Hur är Jessica som person, hur träffades ni, beskriv Jessica med 3 ord,
vad hatar hon mest av allt, tror du hon skulle kunna, osv..
eller frågor som jag inte direkt kan vara på själv.

FRÅGA PÅ NU!

Dom som kommer svara på frågorna är mina bästisar Sally & Sarah. Dom som känner mig jävligt bra,
så det är bara att fråga på. Dom har nog svaret på det mesta! Bjuder på lite bilder på dom också. Love!

10 kommentarer:

  1. Har du en IPhone? Vill du göra den ännu ballare? var då med i min tävling & vinn ett skal helt gratis! http://sagahusberg.blogg.se/20​11/august/tavling-vinn-iphone-​3g3gs-iphone-4-skal.html :)

    SvaraRadera
  2. Hur lärde ni känna varandra?

    Hur bra kompisar är Sally och Sarah?

    Hur är Jessica som person?

    Hur skulle ni säga att Jessica är, bryg eller pratsam?

    SvaraRadera
  3. - Är jessica bra kompis och man kan lita på henne?
    - Behandlar hon alla likadant, eller tycker hon alla är olika mycket värda?
    - Bästa minnet med henne ?
    - Vad hatar jessica mest av allt?

    SvaraRadera
  4. Första intrycket av jessica!

    SvaraRadera
  5. Vad är det bästa med jessica?

    SvaraRadera
  6. Hur lärde ni känna varandra?

    SvaraRadera
  7. Vilken är jessicas farvorit färg?
    Favorit film?
    Favorit affär?
    Favorit Godis?
    Favorit mat?
    Favorit dricka?
    Favorit låt?
    Favorit frukt?
    Favorit serie?
    Favorit års tid?
    Svara utan att fråga jessica :)

    SvaraRadera
  8. Har ni svikit Jessica någon gång?
    Gjort så hon förlorat någon vän?
    Va är de bästa med Jessica?
    Brukar ni va ofta?
    Va brukar ni göra när ni är?
    Gillar ni att göra samma saker?
    Brukar jessica festa/dricka?
    Har ni pratat bakom hennes rygg ngn gång?
    Har sara bråkat med henne någon gång?
    Har sally bråkat med henne någon gång?

    SvaraRadera
  9. jessicas favorit glass?
    favorit sport?
    gillar hon att städa?
    vilken linje ska hon gå på gymnasiet?

    SvaraRadera
  10. Lägger jessica ner mycket tid på bloggen?

    SvaraRadera