onsdag, augusti 17, 2011

60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Av mina kompisar, så Sally
3. Hur lång är du? 1,69
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Någon american pie
5. Vem ringde du senast? Orkar inte kolla
6. Hur löd ditt senaste sms i inkorgen? Tja gullig :)
7. Var är dagens planer? Vet inte än
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom är skilda.
10. När såg du senast din mamma? Lördags
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? Först 8 eller nåt, nästa gång 12 tror jag
13. Har du någon gång hittat en katt? Inte tagit hem någon iaf ;)
14. Vilken är din favoritplats? Hmm..
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet faktiskt inte, skolan tror jag
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning :o
17. Vad skrämmer dig som mest? Skrämmer mig?
18. Vem fick dig att skratta senast? Andreas
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Tshirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre
23. Hur många ställen har du bott i? Många
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Never
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja oftast :D
27. Vilken är din favoritglass? magnum
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa, flytta till egen lägenhet, resa utomlands
29. Tycker du om Kinamat? Love it
30. Tycker du om kaffe? Nej, bara med mjölk och mycket socker!
31. Vad dricker du till frukost? Oboy oftast
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover på magen och på sidan, nästan aldrig på ryggen.
33. Kan du spela poker? Ne :o
34. Tycker du om att mysa? Oja!
35. Är du en beroendemänniska? Nja, beror på vad det är
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja :)
37. Vill du ha barn? Ja, när jag blir äldre
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och portugisiska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Svårt val.. Utomlands havet isf
41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst vill jag spara. Men jag spenderar mest på kläder, godis, smink och onödiga grejer.
42. Äger du dyra smycken? Sådär
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Macka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Sally skulle jag tro
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr som är över hela mitt ena ben
47. Vad har du för ringsignal? Vet inte, hahah
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja det har jag nog
49. Flirtar du mycket? Inte när jag har pojkvän
50. Vart togs din profilbild för din Facebook? På toa hos min syster
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, :o
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej?
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer inte ihåg, sandor slash ida tror jag
54. Vad gillar du mest med ditt utseende? Eh.. mina ögon isf
55. Vad tror du andra gillar mest med ditt utseende? Ingen aning, haha?
56. Dansar du i bilen?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj, rixfm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte,
59. När var du i kyrkan senast? Oj, måste vart konfiramtionen
60. Vilka personer utmanar du? Utmanar ingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar