tisdag, augusti 30, 2011

föräldrarmöte

Hallå! Förlåt för jag inte uppdaterat, jag tänkte mobilblogga förut. Men då gick det inte, störande.. Men dagen i skolan var rätt chill, vi skulle gå i grupper och leta efter restauranger i Trollhättan, och jag gick med Emelina och Jonas i strömslund. Finns ju inget speciellt där, så de gick fort och vi fick en jädra rast!

Sen var det lunch och så började vi med föräldrarmötet. Vi skulle baka och bjuda på det, redovisa lite och visa runt! Var inte så värst jobbigt att vara i skolan så länge ändå, inte när man har en as skön klass iallafall :) Jag bakade chokladbollar med söta Hanna och Viktoria. Iaf, Så var hemma rätt sent, ätit pizza, duschat och hjälpt syster. Nu ska jag snart sova, är sjukt trött.. Så det är bättre att jag bloggar imorgon för att sitta här och skriver om allt och inget, haha :o Godnatt!

Bild från liseberg i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar