måndag, augusti 22, 2011

första skoldagen avklarad

Idag i skolan gjorde vi inte så mycket, fick massa information, testade kökskläderna, pratade
och sånt. Kommer nog trivas på magnusåbergsgymnasiet och jag verkar ha fått turen och
hamnat i en bra klass. Men iallafall. Efter skolan så åkte vi ner till stan, med lite sällskap av
Linnea och Ronja, som går i min klass.

Sen åkte jag och Sally vidare till överby. Kollade runt, köpte ett par byxor, linne och en ny tungpiercing! När vi skulle ner till stan igen, så mötte vi på Fatijon. Som underhöll(?) oss på
bussen ;) Så åkte vi till resecentrum, medans vi väntade på bussen så pratade vi om allt. Jag
kom hem för en stund sen. Nu ska jag och syster beställa smink och sen ska jag sova.
Hörs imorgon, puss!

Carlings
(Fick ingen bra bild, men jag ska ha dom imorgon och då kan jag lägga ut outfit! )


Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar