söndag, augusti 28, 2011

idag & igår

Hejsan bloggen! Jag har inte kunnat blogga varken igår eller idag, för igår var jag på Liseberg hela dagen med bästis. Tog tåget ner dit och mötte upp henne, gick till nordstan innan vi gick in. Sen åkte vi vidare till Liseberg, även fast det var skit väder så hade vi så himla kul. Dampat som bara den och skämt ut oss! ;) Tack för allt verkligen, kommer göra något sånt för dig också!

Iaf, när vi skulle hem så missa vi självklart bussen, så vi fick sitta och vänta ett tag och när vi väl satt på bussen, så var vi så trötta, kalla och helt blöta. Haha så vi tog gardinerna och skulle ha som täcke, sen skulle sally fram och fråga om hon kunde släcka.. "Ne inte helt iallafall. för det finns kameror där bak" Ops.. Haha! Men fan va skoj vi hade! :)

Idag har jag inte gjort så värst mycket, börjar bli sjuk tror jag. Med tanke på att vi gick runt helt blöta jätte länge.. HELA mina skor och sockar var genom blöta, mysigt.. Jaja! Har iallafall varit ute med Jamie och Elina, nu har vi ätit och jag har precis duschat. Ska göra klart en sak till skolan nu, så bloggar jag nog mer senare! :)


Två bilder från när jag var på liseberg en annan gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar