onsdag, augusti 31, 2011

skit bussar

Slutade vid 1 idag,eller jag var ledig resten av dagen för att socialen skulle hit och prata och sånt. Så drog jag bort till bussen och prata med Frida, sen bussen till lidköping.. Jag och bussar/tåg går inte idag.. imorses så var jag jätte nära på att missa tåget, men det var lite försenat. Sen när jag skulle med lidköpingsbussen från trollhättan, så var jag tvungen att gå(springa ihjäl....) till rese, men hann precis för den var också försenad. Sen när jag skulle ta bussen till källby, så åker den bara förbi mig. Jävla skit asså! ;)

Jaja, kom iallafall hem och har pratat med socialen nu och har ätit. Nu blir det väl bara chilla resten av kvällen, ska försöka lägga ner lite tid på att fixa saker till bloggen så jag bara kan klicka in något om det behövs!

1 kommentar:

  1. Varför va socialen hos dig? :O
    inte för att jag borde lägga mig i men har själv varit inblandad med dom. Själv gick det la inte så bra när dom var inblandade

    SvaraRadera