torsdag, september 22, 2011

Nu börjar mitt liv på nya steg. 

Jag bor hos min syster i källby nu, det ligger nästan i lidköping. Nu börjar jag på de la gardie istället för magnusåberggymnasiet, för det blev en bit att åka. Så jag börjar mitt nya liv här, börjar om på ruta ett och försöker få iordning på mitt liv. Jag mår bra här, och det kommer leda till att jag kommer kunna jobba på med skolan och även ha mycket tid över. Jag börjar tänka positivt nu istället, för att bli så negativ med precis allt. Man ska inte ge upp har jag lärt mig nu, man ska fortsätta kämpa.. För kämpar man, då blir allt bra tillslut. Bara man vill! Och det var det jag ville, jag tog ett jävligt stort steg, som jag inte trodde jag skulle klara av. Men det gjorde jag. Jag har även gjort många misstag i mitt liv och som jag har mått sjukt dåligt av. Men jag har lärt mig av dom och tiden läker faktiskt alla sår.. Jo klart jag mår dåligt av att jag fick höra dom där orden, av någon så nära. Men jag vet att jag kommer må bra här, jag vet att kommer bli bättre. Så varför ska jag gå runt och vara ledsen över någon som bara fick mig må dåligt? Tänker inte förstöra detta nu, när jag äntligen mår som jag viljat hela tiden.

Vill verkligen tacka min syster och ricky för allt, verkligen tack!
Ni är bäst! 


1 kommentar:

  1. Åh va gullig du är! Jag blir nästan gråtfärdig varje gång jag läser detta! jag blir så glad. Jag är så glad att du mår bättre nu! Du har förändrats så mycket sedan du flyttat in... Du är mer öppen och glad och vågar prata och öppna dig för alla. Jag är stolt över dig gumman! Dagen du flyttade in va du så liten och skär och grå :( nu så är du full av liv och färg! Usch va töntigt det lät men så är det :) love you sister!

    SvaraRadera