onsdag, augusti 24, 2011

stackars jamie

Det där med och blogga går inte så bra för mig just nu. Blir nog bättring snart!

Typiskt att jag skulle försova mig.. Skulle upp 5 men vakna av barnen vid 7 och undra va tusan dom gjorde uppe nu. Så hade jag såklart försovit mig! När jag väl kom fram till skolan så jobbade vi och fixade för föräldrarmötet. Sen bjöd HR2 oss på mat och efterrätt, as gott. Sen efter de, ska dom ju sjävklart göra något. och då skulle vi härma en tjej när hon dansa, och gjorde vi inte det spruta dom vatten på oss.. Haha ;)

Efter det sluta vi och då chilla jag med skönt folk. Sen drog jag hem och myste med Jamie som blev putt av Elina i elementet och slog i munnen. Skadade tänderna, läppen och fick ett hack i tungan och spydde blod.. Usch stackarn :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar