onsdag, augusti 24, 2011

svar på en fråga

Hur lång tid tar det till skolan för dej?
när måste du åka hemifrån och därifrån?

Svar: Nu när jag är hos min syster, så måste jag först åka in till Lidköping med antagligen tåg eller buss och då tar det 10-20 minuter! Sen tar jag bussen därifrån vidare till Trollhättan och det tar en timme.

Så som schemat ser ut nu, så är det ganska lungt med bussarna och så. Men på måndagar och fredagar så börjar jag 08:15, så måste åka härifrån 06:03, lite segt. Men dom andra dagarna börjar jag runt 10, så då åker jag 07:38, så det är inte så farligt :) När jag åker därifrån är helt olika, beroende på om jag stannar kvar en stund eller inte.

________________________________________________________________________________

Det har blivit lite stelt med uppdatering nu när skolan har börjat. Är ju i Trollhättan stort sätt hela dagen, eftersom jag kommer hem på kvällen och då ska man äta, duscha, fixa lite.. och då rinner tiden bara iväg, så då hinner jag inte fixa roliga grejer till bloggen. Men när vi får våra skoldatorer så kommer jag ju ha med mig den hela tiden, så då kan jag blogga när som helst. How nice? Skit bra tycker jag :)

tidsinställt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar